Powerturk top 40 2009 full album indir

14 Eylül 2009 Pazartesi






Özgün // Biz Ayrıldık
Aslı Güngör // Son Öpücük
Hepsi // Hep Bana
Gökhan Türkmen // Büyük İnsan
Yüksek Sadakat // Aşk Durdukça
Hande Yener // Hayrola
Yusuf Güney // Heder Oldum Aşkına
Ziynet Salı // Beş Çayı
Sıla // Sevişmeden Uyumayalım
Nil Karaibrahimgil // Seviyorum Sevmiyorum
Badem // Geceyedir Küsmelerim
Berksan // Zaaf
Serdar Ortaç // Sana Değmez
Halil Koçak // Doğudan Doğanım
Rafet El Roman // Aşkından Haber Ver
Gece Yolcuları // Yıldızlardayım
Nazan Öncel // Seni Bugün Görmem Lazım
Zeynep Dizdar // Boşver
Funda Arar // Senden Öğrendim
Duman // Senden Daha Güzel
Teoman // Çoban Yıldızı
Redd // Don Kişot
Gökçe // 5 Kuruş
Umut Kaya // Mevsimler Geçerken
Gülben Ergen // Bu Su Hiç Durmaz
Ajda Pekkan // Flu Gibi
Zuhal Olcay // Yine Aşk Var
Ferhat Göçer // Sen Söyle Hayat
Deniz Seki // Sahici
Betül Demir // Bir Ara
Manga // Dünyanın Sonuna Doğmuşum
Keremcem // Sana Ferrari Gerekti
Bengü // Doya Doya Tat
Gülşen // Sakin Ol
Murat Boz // Ben Aslında
Serdar Ortaç // Gram
Pinhani // Dursana Dünya
Candan Erçetin // Ben Kimim
Nalan // Demode
Göktan // Her Yanım Ayrılık


Cevap yazdiginiz icin Tesekkürler


No rapid

Part : 1 -
http://rapidshare.com/files/23803358...p_40.part1.rar



Part : 2 - http://rapidshare.com/files/23803873...p_40.part2.rar

0 yorum: